Diskuse

Prase-činky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ladyevil_cz

26. 10. 2011 14:31
Zrzka :)

R^

0 0
možnosti

Marek Trizuljak

23. 10. 2011 0:36
Ty fotky mají atmosféru

R^ Není to v žádném případě banální reportáž z rodinného "barbecue" na zahrádce s prababičkou a vnoučaty. Moc se mi líbí záběry, na nichž v potemnělé atmosféře žhne ohniště. Samozřejmě, pečení selete, to je úžasná věc. 8-o

Moc by mne zajímalo, jak si stojíte s obranou lesa proti jakémusi šílenému záměru tenisových kurtvů, či čeho. V poslední době jsem to moc nesledoval - co je nového?

Akt jako takový mi nevadí a jistě je to dobré lákadlo pro čtenáře. Ale co do stylizace by to z mého pohledu chtělo možná méně naturalistickou, více výtvarnou vizi. Umíte s foťákem fantastické věci, utkvěly mi v paměti třeba snímky se stříbřitě zelenou makovicí na nádherně neostrém pozadí. Prosím, neberte to jako kritiku, ale přátelské povídání. Přeji Vám vše dobré.

0 0
možnosti

šedý vlk

23. 10. 2011 22:15
Re: Ty fotky mají atmosféru

S obranou lesa to vypadá nadějně, ale nerad bych říkal hop, dokud jsme neskočili. S aktem máte naprostou pravdu ;-). Chtěl bych Vám vyjádřit svou hlubokou úctu a složit poklonu, pane Trizuljaku. Váš komentář mě potěšil a každá kritická připomníka je vítána. Kritika nikoho nepotěší, ale člověk své chyby nevidí, je bezva, když mu někdo řekne svůj názor. V žádném případě se neurazím ani nerozzlobím, bez ohledu na příkrost a tvrdost kritiky.

0 0
možnosti

AndreaAnna

22. 10. 2011 21:55
Ha ha ha

R^ no tak to jsem zvědavá, jak to tu dlouho vydrží ;-D

ale jinak karma ;-)R^

0 0
možnosti

šedý vlk

22. 10. 2011 23:16
Re: Ha ha ha

Domnívám se, že text i fotky jsou nezávadné a mládeži přístupné ;-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 139
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1370x
Původním i současným povoláním dělník. Milovník fotografie, poezie a červeného vína, rád jezdí na kole.

Seznam rubrik